29 czerwca 2014

Blue daba de

sunnies - biedronka
t-shirt - reserved
skirt - front row shop [here]
heels - reserved
clutch - vintage 

/EN/ Cobalt blue and white is one of my favourite colour combinations so no wonder that this wrap skirt which I got from FrontRowShop [HERE] has already become one of my favourite pieces for this summer. To keep the look clean and minimalistic and also somewhat casual I wore it with a simple t-shirt and a pair of white shoes with rose gold heels.
 
/PL/ Kobalt w połączeniu z bielą to jeden z moich ulubionych trendów kolorystycznych, nic więc dziwnego że spódniczka którą dostałam z FrontRowShop [TUTAJ] już stała się jedną z moich ulubionych rzeczy tego lata. Zestawiłam ją ze zwykłym białym t-shirtem i białymi sandałami z obcasami w kolorze różowego złota aby zachować minimalistyczny i jednocześnie trochę luźniejszy styl. Okulary to mój kolejny łup z Biedronki za całe 9,90 zł :)


15 komentarzy:

  1. cool skirt! lovely shoes!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Love every single outfit detail - especially the shoes!!!:)

    Anete,
    FIF

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę idealnie gładkiej cery i idealnie prostych włosów :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym ale niestety cery idealnej nie mam a włosy mi sie kręcą :)

      Usuń
  4. Amazing skirt and heels!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful skirt and heels!!!!!!!!
    This look is very very nice!!! Well done ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful look! The skirt is amazing!

    xx Nadine

    http://nadinecd.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię to połączenie kolorystyczne :) świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  8. In love with this minimalist look!

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie dwu-kolorowa spodnica,wyglada mega ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the skirt it suits you very well! Following you now! xo

    OdpowiedzUsuń
  11. ti dona molto questo look!
    se ti va passa da me: http://viviconvivi.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny zestaw! ❤️

    OdpowiedzUsuń

Instagram